CATI – telefonické dotazování
Využíváme profesionální telefonické studio v Praze na Barrandově a současně širokou síť tazatelů volajících z domova.
Využíváme automatický systém vytáčení čísel napojený na VoIP, který optimalizuje náklady spojené se sběrem dat.
Máme zkušenosti s mnoha obory. (Zejména zdravotnictví, logistika, IT, telekomunikace, stavebnictví, potravinářství, energetika atd.)
Prostřednictvím partnerských agentur realizujeme dotazování v zahraniční, např. na Slovensku, v Německu, Polsku i jinde.
CATI studio / call centrum
Naše telefonické studio v Praze na Barrandově je plně vybaveno a pravidelně modernizováno pro nejaktuálnější potřeby CATI dotazování. Díky našemu spolehlivému dotazovacímu systému OpenSurvey umíme pohotově reagovat na nové výzkumné trendy.
Vedle CATI studia využíváme i remote CATI, kdy tazatelé volají přímo z domova. Během jediného dne jsme tak ve špičkách schopni vytěžovat až 160 stanic. Spolehlivost a kvalitu zajišťují naši zkušení supervizoři.
Supervize
Na práci tazatelů dohlíží vyškolení supervizoři. V náslechových pracovištích provádíme nepřetržitou audiovizuální kontrolu probíhajících telefonických rozhovorů.
Tazatelé
Naši tazatelé jsou pravidelně školeni, aby byli dostatečně odborně vybaveni pro svůj obor i právě probíhající projekt. K náboru tazatelů využíváme tým specialistů.
Logika dotazování
Pomocí vlastního softwaru pro tvorbu dotazníků filtrujeme otázky podle logiky dotazníku. Tazatel je tak veden skriptem a dotazník reaguje na odpovědi zadané v předešlých otázkách. Eliminujeme tak možnou lidskou chybu a nekonzistenci odpovědí.
Audiovizuální kontrola
Nepostradatelnou zárukou kvalitně odvedené práce je kontinuální kontrola rozhovorů naší supervizí. Sledujeme 30 % provedených rozhovorů. Navíc nabízíme klientům po domluvě vzdálený náslech rozhovorů z klidného prostředí zasedací místnosti.
Kontrola zpětným voláním a zpětný poslech rozhovorů
Dle zadání klienta kontrolujeme správnost provedení rozhovoru. Umíme zaznamenat hovory ve formě audio souborů a následně zpětně identifikovat podezřelé rozhovory.
Etický kodex
Na našich stránkách o nahodném voláním nalaznete další informace o náhodném vytáčení čísel.
Počet tazatelů
Rozhovorů ročně
Projektů ročně
Naše CATI produkty
Telefonický výzkum
Základem naší práce je realizace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.
Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.
Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.
Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.
Telefonický omnibus
CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.
Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.
Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.
Mystery calling a emailing
Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.
Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.
Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.
Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.
Analýza spokojenosti
Zaměstnanecká spokojenost
S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.
Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.
Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)
Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjištění důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.
S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.
Naše CATI produkty
Telefonický výzkum
Základem naší práce je realiziace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.
Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.
Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.
Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.
Telefonický omnibus
CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.
Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.
Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.
Analýza spokojenosti
Zaměstnanecká spokojenost
S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.
Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.
Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)
Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjišťení důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.
S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.
Mystery calling a emailing
Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.
Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.
Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.
Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.