Nové výzkumné metody
Reppublika je komplexní výzkumný nástroj získávající data plně automatizovaným sledováním chování uživatelů služeb. Díky tomu může získávat data o libovolné službě online, v reálném čase a napříč různými zařízeními bez nutnosti využívat služby agentury. Reppublika dokáže analyzovat provoz na webových stránkách a tvořit demografický profil uživatelů na základě 40 různých parametrů od základních demografických údajů po využívané značky, služby a životní styl. Umožňuje tím hodnotit výkon webových stránek ve srovnání s konkurencí a vybrat pro umístění reklamy ty nejvhodnější, aby byla co nejpravděpodobněji oslovena konkrétní, sebepodrobněji definovaná cílová skupina (např. single třicátníci vlastnící psa pijící pivo konkrétní značky).
Ratings+
Měření aktivity v aplikací a v prohlížečích prostřednictvím u členů vlastních online panelů. Uživatelé si dobrovolně instalují na všech svých zařízeních specializovaný software, který sleduje všechny navštívené služby. Výsledná data jsou přístupná přes uživatelsky přívětivé prostředí umožňující filtrování a podrobnou analýzu.
Ratings+ pro vydavatele
Dodává mediálním agenturám, plánovacím nástrojům nebo ratingovým službám data o dosahu a struktuře uživatelů v celém spektru online nabídky dané země, a to vše na základě na uživatele orientovaného přesného sledování a využití našich prvotřídních online panelů a přesnosti světového sledovacího softwaru.
Kontrola kampaní
Kontrola kampaní je tím nejdůležitějším při sledování a optimalizaci každé online reklamní kampaně. Reppublika měří zobrazení a přesnost zacílení cílové skupiny a využívá automatizované průzkumy k zjištění efektivity reklamy založené na klíčových ukazatelích výkonu. Umožňuje úpravy v reálném čase.
Vždycky sledujte nově vznikající technologie a nebojte se s nimi experimentovat a přizpůsobovat je vašim potřebám – v podnikání nikdy nepřežijete tak, že se budete ohlížet po starých dobrých časech.
Vždycky sledujte nově vznikající technologie a nebojte se s nimi experimentovat a přizpůsobovat je vašim potřebám – v podnikání nikdy nepřežijete tak, že se budete ohlížet po starých dobrých časech.