CAWI – dotazování na online panelu
Využíváme OpenSurvey – flexibilní, robustní a plně responzivní dotazovací systém vyvinutý na základě našich dlouholetých zkušeností a potřeb našich klientů.
Internetovým výzkumem trhu se vedoucí členové našeho týmu zabývají již od jeho začátků. Soustavně se snažíme o kultivaci trhu, vzdělávání a přinášení inovací.
Provozujeme jeden z největších českých a slovenských online panelů a věnujeme jim velkou péči. Kvalitní panel je totiž nutnou podmínkou pro sběr dat, kterým můžete věřit.
Pro zajištění nejvyšší kvality získaných dat používáme přísné několikastupňové ověřování respondentů a automatizované i ruční kontrolní mechanismy. Neujde nám ani myš.
OpenSurvey, náš profesionální dotazovací software
OpenSurvey je profesionální systém pro tvorbu dotazníků vyvinutý dlouholetými odborníky tak, aby odpovídal náročným požadavkům výzkumných agentur. Všechny používané prvky jsou plně responzivní, a tudíž vhodné pro dotazování na libovolném typu zařízení. Náš dotazovací systém chápeme jako dynamický nástroj, který má držet krok s potřebami trhu. Proto ho neustále vylepšujeme a pracujeme na jeho vývoji.
Všechny základní typy otázek
Single categorical, Multi categorical, grids, numbers, texts, 3D grids, description, dummy, slider, cards, sequence grids apod.
Speciální typy otázek
Systém stále rozšiřujeme o nové typy otázek, např. vkládání souborů respondentem v rámci otázky. OpenSurvey zároveň umožňuje tvorbu vlastních otázek pomocí vkládání skriptů.
Pokročilá logika dotazníku
Filtry, odskoky, přenášení odpovědí do následujících otázek, randomizace nebo rotace odpovědí/otázek/bloků otázek.
Práce s vnitřními proměnnými
Kdykoliv lze v dotazníku zjistit hodnotu jakékoliv odpovědi, možnost mezivýpočtů, dummy proměnné, import externích hodnot respondenta při vstupu do dotazníku, možnost spolupráce s panelovými hodnotami.
Grafika dotazníku
Lze nastavit grafiku na úrovni šablony dotazníku, na úrovni jednotlivých stránek, otázek a dokonce objektů.
Multikanálový sběr dat
Dotazníky lze sbírat najednou na panelu, Vašich stránkách, z newsletteru či Facebooku. Pro každý kanál lze pochopitelně nastavovat vlastní vnitřní kvóty.
Obrátit se na nás se vám vždy vyplatí víc než si skriptovat dotazník doma na koleně. S dotazníky pracujeme denně a rádi vám poradíme se vším, od škál po pořadí a typy otázek. Jednoduše víme, jak lidé na dotazníky reagují a jak váš dotazník dostat k lidem tak, aby ho pochopili a užili si ho. Pro vás to znamená kvalitní data s minimální námahou.
Naše CAWI produkty
CAWI online výzkum
CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) dotazování představuje nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak získat data pro váš výzkum.
Realizujeme jak jednotlivé projekty, tak dlouhodobé trackingy.
Naše CAWI oddělení má bohaté zkušenosti s rozmanitými druhy internetových výzkumů.
Jsme vždy ochotni nabídnout klientovi relevantní varianty a vybrat s ním tu nejlepší pro daný výzkum.
CAWIBUS
CAWIBUS čili internetový omnibus je výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů.
Pravidelný online omnibus (CAWIBUS) startuje každé 3. pondělí v měsíci.
Podrobné informace najdete na omnibusy.cz.
Vždy děláme něco navíc
Konzultace a analýzy
U každého projektu, ať už data jen sbíráme, nebo i programujeme dotazník, vždy nabízíme bezplatnou konzultaci dotazníku. Víc očí, víc vidí a bezvadný dotazník je základ kvalitních dat.
Viděli jsme už tolik dotazníků, že snadno poznáme, co přebývá nebo chybí.
Pokročilé statistické metody
Kromě dat vám můžeme nabídnout komplexnější výstupy jako grafy, tabulky atd. v BI nástrojích.
iFOCUS
Při iFOCUSu využíváme software Collabito pro kvalitativní metody výzkumu online, rychleji a levněji.
Moderátor řídí diskuzi účastníků podle předem daného scénáře. Diskuzi můžete sledovat a komunikovat s moderátorem.
Je vhodný pro cílové skupiny obtížně oslovitelné pomocí klasické focus group (časově vytížení lidé, lidé z různých lokalit, regionů či dokonce států).
V rámci výstupů z iFocus k závěrečné zprávě dostanete doslovný záznam diskuse v textové podobě.
Naše CAWI produkty
CAWI online výzkum
CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) dotazování představuje nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak získat data pro váš výzkum.
Realizujeme jak jednotlivé projekty, tak dlouhodobé trackingy.
Naše CAWI oddělení má bohaté zkušenosti s rozmanitými druhy internetových výzkumů.
Jsme vždy ochotni nabídnout klientovi relevantní varianty a vybrat s ním tu nejlepší pro daný výzkum.
CAWIBUS
CAWIBUS čili internetový omnibus je výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů.
Pravidelný online omnibus (CAWIBUS) startuje každé 3. pondělí v měsíci.
Podrobné informace najdete na omnibusy.cz.
iFOCUS
Při iFOCUSu využíváme software Quallie.com pro kvalitativní metody výzkumu online, rychleji a levněji.
Moderátor řídí diskuzi účastníků podle předem daného scénáře. Diskuzi můžete sledovat a komunikovat s moderátorem.
Je vhodný pro cílové skupiny obtížně oslovitelné pomocí klasické focus group (časově vytížení lidé, lidé z různých lokalit, regionů či dokonce států).
V rámci výstupů z iFocus k závěrečné zprávě dostanete doslovný záznam diskuse v textové podobě.
Vždy děláme něco navíc
Konzultace a analýzy
U každého projektu, ať už data jen sbíráme, nebo i programujeme dotazník, vždy nabízíme bezplatnou konzultaci dotazníku. Víc očí, víc vidí a bezvadný dotazník je základ kvalitních dat.
Viděli jsme už tolik dotazníků, že snadno poznáme, co přebývá nebo chybí.
Pokročilé statistické metody
Kromě dat vám můžeme nabídnout komplexnější výstupy jako grafy, tabulky atd. v BI nástrojích.
Český a slovenský online panel
Provozujeme jeden z největších online panelů v České republice a na Slovensku.
Zkušenost
Český online panel provozujeme od ledna 2004, slovenský pak od 2009. Tím se řadíme mezi nejzkušenější odborníky v Česku a na Slovensku.
Členové panelu
Online panel chápeme jako živý organismus. Od jeho založení tedy prochází neustálým vývojem. Lidé v panelu pochopitelně stárnou, a proto je třeba udržovat věkovou strukturu neustávající rekrutací nových členů. Náš panel se také neustále rozšiřuje, což nám umožňuje uspokojovat nejrozmanitější požadavky klientů na velikost nebo specifitu vzorku
Rekrutace
Rekrutaci do panelu a jeho obnovu zajišťujeme od počátku několika různými způsoby, abychom dosáhli dostatečné diverzifikace panelistů ze všech možných skupin aktivních internetových uživatelů. Využíváme proto jak online i offline kanály, direct marketingové kampaně i snow-ball efekt.
Struktura
Online panel tvoří tzv. aktivní internetový uživatelé. Jsou to lidé, kteří používají internet denně. To je tzv. reprezentativní všeobecný vzorek internetových uživatelů, tj. část panelu, která svou strukturou odpovídá české populaci aktivních internetových uživatelů podle věku, pohlaví, regionu, velikosti místa bydliště a vzdělání. Oporou pro zjištění struktury aktivních internetových uživatelů byly offline reprezentativní výzkumy. Druhá část panelu je tvořena specifickými cílovými skupinami internetových uživatelů, jejichž potřeba vznikla požadavky zadavatelů na určité konkrétní typy výzkumů.
Cílení
V případě specifické cílové skupiny je možné filtrovat respondenty podle údajů vyplněných v registračním a profilových dotaznících přímo v rámci panelu. V případě, že danou oblast nemáme podchycenou profilačními otázkami je možné využití screeningových odpovědí na začátku dotazníku či provést předvýzkum.
Další online panely
V rámci skupiny Talk Online Panel nabízíme sběr dat ve 24 zemích Evropy. Naše panely tak mají celkově přes 1 260 000 aktivních členů. Společně s našimi ověřenými partnery jsme schopni zajistit sběr dat doslova po celé Evropě. O všechno se postaráme přímo z Prahy a s českým projektovým vedením. Prohlédněte si náš aktuální panelbook.