CATI – telefonické dotazování 

Využíváme profesionální telefonické studio v Praze na Barrandově a současně širokou síť tazatelů volajících z domova.

Využíváme automatický systém vytáčení čísel napojený na VoIP, který optimalizuje náklady spojené se sběrem dat.

Máme zkušenosti s mnoha obory. (Zejména zdravotnictví, logistika, IT, telekomunikace, stavebnictví, potravinářství, energetika atd.)

Prostřednictvím partnerských agentur realizujeme dotazování v zahraniční, např. na Slovensku, v Německu, Polsku i jinde.

Naše poslední spolupráce se společností Data Collect se týkala rekrutace českých i slovenských lékařů a lékárníků pro online průzkum používání a doporučování generických preparátů v obou zemích. Vzhledem k tomu, že příprava celého průzkumu proběhla v situaci značného časového tlaku na doručení výsledků celé studie, velice jsem ocenil schopnost společnosti Data Collect zahájit práci na projektu okamžitě a dodat potřebná data v kratším termínu, než bylo původně plánováno. S výsledkem naší spolupráce jsme tedy byli velice spokojeni.

Dr. Petr Hrala, ředitel výzkumu
Opinion Window s.r.o.

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Jsou to srdcaři a profesionálové ve svém oboru. Naše spolupráce trvá cca 15 let a vede k maximální spokojenosti; jsou ochotní, přemýšlí nad rámec zadání, např. dokáží navrhnout zlepšení dotazníku, zajímavé analýzy a zpracování dat. Kladou důraz na kvalitu dat, jsou precizní, rychlí a spolehliví. Využívám jak online panel, tak telefonické dotazování a v obou oblastech jsou myslím jedničkou na našem trhu. Spolupráce s nimi šetří čas a je velice produktivní.

Lenka Harmon, CEO
Harmon Research

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Se společností Data Collect spolupracujeme už několik let (já osobně jsem vlastně v průběhu celé své kariéry s DC spolupracovala, protože mi vyhovuje jejich pro klientský přístup). Jejich online dotazníkové prostředí je jedno z nejhezčích na trhu, pro respondenta je velmi intuitivní a umožňuje zobrazovat a hodnotil obrázky i videa v různých formátech. DC má jeden z největších panelů na trhu, což nám dává možnost cílit i na skupiny, které v jiných panelech jsou menší. DC online má vlastní panely i v mnoha jiných zemích, což je pro nás také důležité, neboť nám to umožní mít jednoho dodavatele pro všechny země.

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR
Unilever

Se společností Data Collect spolupracujeme dlouhodobě. Dokáže přesně dodržovat metodické postupy a zajišťuje v maximální míře požadovanou kvalitu a strukturu dat. Při naší poslední spolupráci, kdy jsme se snažili oslovit velmi obtížnou cílovou skupinu podnikatelů dokázali velmi pružně zorganizovat speciální školení tazatelů, naučit se přístup do klientského CATI systému a následně během 1 týdne zrealizovat velmi obtížné telefonické rozhovory. Požadovaný počet rozhovorů byl dosažen dokonce, dříve než bylo plánováno. Spolupráci se společností Data Collect mohu doporučit těm, kterým záleží především na kvalitě a poctivě provedeném výzkumu.

Vojtěch Hündl, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Jediná agentura, která má ve firemní knihovně manuál SPSS vedle románů Karolíny Světlé.

Hana Huntová, předsedkyně sdružení
SIMAR

Data Collect has been a longlasting partner for our CATI fieldwork needs in the Czech Republic and Slovakia. During the years we have shifted more and more of our projects for these countries into their hands, among them many trend-researches. Besides their strong skills in fieldwork, we also cherrish their flawlessness in data-processing and flexible recaction to unexpected client-needs.

Ansgar Löhner, Managing Director
Imas

It was really a very difficult choice to change in just a month our main questionnaire platform for our ad-hoc projects. You although made it look really easy and without any major issue or faults so far.

Grigoris Vanas, Data Analyst
Braincandy

Spolupráca s Vami bola jednoducho profesionálna. Aj v rámci našej firmy na poradách som to spomínala, že projekt mal hladký priebeh, bez žiadnych problémov, pri uvoľňovaní kvót ste ma vždy informovali o možnostiach, ktoré máme a poslali mi dostatočné informácie, na základe ktorých som mohla klienta informovať a prijať rozhodnutie. Komunikácia s Vami bola vždy jasná, flexibilná, zrozumiteľná. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne 🙂

Zuzana Gotthardtová, Research Consultant
Go4insight

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

S agentúrou DATA COLLECT spolupracujeme už takmer 10 rokov. Sú našim subdodávateľom na zber dát pre kvantitatívne marketingové prieskumy a prieskumy verejnej mienky na Českom trhu metódou CATI. DATA COLLECT viackrát pre našu prieskumnú agentúru realizoval aj telefonický zber dát na Slovenskom trhu v segmente B2C aj B2B, napr. Opakovane medzinárodný prieskum GEM (Global Entrepreneurship Monitor), resp. CRM prieskum pre SPP-D (Slovenský plynárenský podnik – distribúcia). Spolupráca s agentúrou DATA COLLECT bola vždy korektná, na vysokej profesionálnej úrovni a ústretová voči klientovi. Priebeh terénneho zberu dát prebiehal bez komplikácií, s dodržaním zmluvných termínov. Dátové súbory a spracované výstupy obsahovali všetky požadované parametre, boli vysoko odborné, bezchybné. Služby agentúry DATA COLLECT hodnotíme ako veľmi kvalitné a personálnu spoluprácu ako flexibilnú, partnerskú a ľudsky príjemnú.

Mgr. Kamila Hříchová, Research Director
AKO®, s.r.o., Agentúra pre marketingový prieskum trhu, reklamy, médií

Se společností Data Collect spolupracuji od jejího vstupu na trh, což je již 13 let. S jejich týmem jsem realizovala desítky projektů v ČR i na Slovensku, a vzhledem k mé specializaci, „zdravotnictví“, s nelehkým cílovými skupinami (lékaři, lékárníci, management farmaceutických společností). Svoji práci odvedli vždy včas a ve vynikající kvalitě. Po celou dobu spolupráce jsem ani jednou neměla důvod změnit agenturu pro telefonický či online sběr dat. Data Collect si spojuji se slovy kvalita – rychlost – solidnost.

Markéta Šafová, Qualitative and Healthcare Research Director
ppm factum, s.r.o.

Jsou to srdcaři a profesionálové ve svém oboru. Naše spolupráce trvá cca 15 let a vede k maximální spokojenosti; jsou ochotní, přemýšlí nad rámec zadání, např. dokáží navrhnout zlepšení dotazníku, zajímavé analýzy a zpracování dat. Kladou důraz na kvalitu dat, jsou precizní, rychlí a spolehliví. Využívám jak online panel, tak telefonické dotazování a v obou oblastech jsou myslím jedničkou na našem trhu. Spolupráce s nimi šetří čas a je velice produktivní.

Lenka Harmon, CEO
Harmon Research

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Za nás proběhlo vše naprosto v pořádku, jak už to tak při spolupráci s vámi bývá :). Velmi si ceníme i proaktivního přístupu, jako například návrhů změn ve znění otázek, jejich pořadí atp.

Tomáš Bílek, Research Specialist
OMG Research

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Data Collect je spolehlivým partnerem v realizaci výzkumných projektů, a to jak v oblasti B2C, B2B i Health Care. S Data Collectem spolupracujeme dlouhodobě na trekingových i Ad hoc studiích. Data jsou dodávána vždy v čas, speciální požadavky jsou řešeny vstřícně a flexibilně tak, aby bylo dosaženo požadovaného cíle. Spolupráci s Data Collectem mohu doporučit.

Dita Mejtská, Project Manager
GfK Czech, s.r.o.

Chtěl bych vyjádřit vysokou spokojenost se spoluprací s CATI týmem Data Collect. Tým dlouhodobě prokazuje vůči MindBridge vysokou míru odbornosti, flexibility, dodržování dohodnutých termínů i při řešení nenadálých situací.

Tomáš Kravka, Managing Director
MindBridge Consulting a.s.

Data Collect has been a longlasting partner for our CATI fieldwork needs in the Czech Republic and Slovakia. During the years we have shifted more and more of our projects for these countries into their hands, among them many trend-researches. Besides their strong skills in fieldwork, we also cherrish their flawlessness in data-processing and flexible recaction to unexpected client-needs.

Ansgar Löhner, Managing Director
Imas

CATI studio / call centrum

 

 

Naše telefonické studio v Praze na Barrandově je plně vybaveno a pravidelně modernizováno pro nejaktuálnější potřeby CATI dotazování. Díky našemu spolehlivému dotazovacímu systému OpenSurvey umíme pohotově reagovat na nové výzkumné trendy.
Vedle CATI studia využíváme i remote CATI, kdy tazatelé volají přímo z domova. Během jediného dne jsme tak ve špičkách schopni vytěžovat až 160 stanic. Spolehlivost a kvalitu zajišťují naši zkušení supervizoři.

Supervize

Na práci tazatelů dohlíží vyškolení supervizoři. V náslechových pracovištích provádíme nepřetržitou audiovizuální kontrolu probíhajících telefonických rozhovorů.

Tazatelé

Naši tazatelé jsou pravidelně školeni, aby byli dostatečně odborně vybaveni pro svůj obor i právě probíhající projekt. K náboru tazatelů využíváme tým specialistů.

Logika dotazování

Pomocí vlastního softwaru pro tvorbu dotazníků filtrujeme otázky podle logiky dotazníku. Tazatel je tak veden skriptem a dotazník reaguje na odpovědi zadané v předešlých otázkách. Eliminujeme tak možnou lidskou chybu a nekonzistenci odpovědí.

Audiovizuální kontrola

Nepostradatelnou zárukou kvalitně odvedené práce je kontinuální kontrola rozhovorů naší supervizí. Sledujeme 30 % provedených rozhovorů. Navíc nabízíme klientům po domluvě vzdálený náslech rozhovorů z klidného prostředí zasedací místnosti.

Kontrola zpětným voláním a zpětný poslech rozhovorů

Dle zadání klienta kontrolujeme správnost provedení rozhovoru. Umíme zaznamenat hovory ve formě audio souborů a následně zpětně identifikovat podezřelé rozhovory.

Etický kodex

Korektním přístupem k veřejnosti usilujeme o dobrou pověst oboru. Vyřazujeme proto telefonní čísla stanic, jejichž majitelé si nepřejí být telefonicky kontaktováni ve věci průzkumu trhu. Tuto  možnost nabízíme i na našich webových stránkách. Postupně vytváříme seznam těchto čísel. V současné chvíli už jejich počet přesáhl 35000.

Na našich stránkách o nahodném voláním nalaznete další informace o náhodném vytáčení čísel.

Počet tazatelů

Rozhovorů ročně

Projektů ročně

Naše CATI produkty 

 

Telefonický výzkum

 

Základem naší práce je realizace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.

Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.

Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.

Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.

Telefonický omnibus

 

CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.

Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.

Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.

Mystery calling a emailing

 

Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.

Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.

Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.

Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.

Analýza spokojenosti

Zaměstnanecká spokojenost

S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.

Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.

 

Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)

Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjištění důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.

S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.

 

Naše CATI produkty

 

Telefonický výzkum

 

Základem naší práce je realiziace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.

Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.

Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.

Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.

Telefonický omnibus

 

CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.

Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.

Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.

Analýza spokojenosti

Zaměstnanecká spokojenost

S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.

Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.

Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)

Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjišťení důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.

S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.

 

Mystery calling a emailing

 

Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.

Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.

Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.

Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.

Odvětví, ve kterých působíme

Pokud vás zajímá konkrétní odvětví, přesvědčte se sami, co už máme za sebou a co vám můžeme nabídnout.